piątek, 13 stycznia 2012

Ciężkie czasy

Jestem jak nasza reprezentacja: chciałem jak najlepiej a wyszło jak zwykle.
Niestety studia techniczne w okresie końca semestru i posiadanie dziewczyny nie sprzyjają aktywności blogowo-figurkowej - kto próbował, ten wie.
Na swoją obronę mam 3 małe elfy. Dopiero po zrobieniu zdjęć zorientowałem się, że nie pomalowałem strzał w kołczanach. Się nadrooobi. Dodatkowo: Zaginione barykady malowane wieki temu dla Karola i odnalezione w okolicach Nowego Roku w kieszeni pokrowca do gitary. (!?)



Pytanie do publiczności - lepsze do zdjęć tło białe, czy czarne?
Po weekendzie kolejny wpis, tym razem dotyczący wymiany figurek organizowanej przez CofC.
Pozdrawiam.

Adasko

3 komentarze:

  1. Wrzuć na białym i na czarnym, porównany.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bym chciał wiedzieć na jakim tle najlepiej robić zdjęcia, ale to zależy od kolorów jakie są użyte na modelu. Również od oświetlenia (naturalne/sztuczne) i aparatu... Sam mam 4 tła (niebieski gradient, zielone, brązowe i ciemne) a i tak nie zawsze znajdę odpowiednie...

    Te co rzuciłeś, na białym wyglądają dobrze, czarne chyba by niewiele polepszyło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałam, że te barykady są tak stare. Pomalowane wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń